Buy all you can take

Heej, det var någon dag sedan jag skrev sist. Inte för att jag har haft mkt att göra har seriöst inte gjort ett skit förutom attvara lite EMO med Robin. fråga inte alltså... allt är SANDRAS fel!!!!! heheh

Aja i veckan var jag iaf på stan med Nadja och shoppde lite på REAn :D:D:D det gillas kan jag säga.

Detta inhandlades:

döskallering 89:- från Glitter

3 ögonskuggor 29,50:-/st
Mascara 49,50:-/st
Från H&M

Liten svart väska med smånitar 20:- från Monki

Tunika 40:- från Monki

tror inte det var något mer, satan så jag älskar rea (AA)

Idag var jag iaf med Robin på stan och sedan kom saka och joina oss men stan var ganska så död så vi drog till Saka och tyyp gjorde inte så mkt. Satt vid datorn och skrattade tyyp. Roligt vare iaf ;p

om ni inte har hört den så lyssa på den! klockren;O




Ska kolla på huset på tisdag kl 10 och sedan stannar jag i sörfors och är men Malin :D:D:D saknar dig alltså;*

nä, nu ska jag återgå till min film och sedan sova.

Caio!

//Sandra


Kommentarer
Elin

har också köpt dödskalleringen, älskar den :D

2010-08-03 @ 20:44:14
URL: http://pinglisen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0