the color say everything<3

heej!!

Var som sagt och växlade pengar idag och då blev det en liten runda på stan oxå. köpte följande:


Bella's choice by H&M

Den kommer bli underbar att ha i Spanien<3 veet att jag inte skulle köpa något mer innan jag åkte men det var som svårt att låta bli. kan juu inte ha en massa svenska kronor liggandes (AA)

nä, nu ska jag ta i de sista minutrarna innan pappa kommer och hämtar mig för träningen. Har faktiskt packat det mesta men nästan alla kläder tvättas just nu så det är lite svårt att packa ner det, thihihi.


fick tråkigt (AA)

OM 2 DAGAR ÄR JAG I MADRID<3 och väntar på flygplatsen där i ca 5 timmar för att få åka vidare till Allicante:D:D:D

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0