everybody is looking for...?

ojoj, nu var det länge sedan jag skrev kände jag... hahaha, förlåt Alice men jag kan inte råför det. (AA)

menmen, få se nu i fredags så drog jag, Sandra, Robin, Bea och Malin till betnes. det var underbart skönt och jag fick lite färg :] Måste juu ha en grund innan spanien så att brännan jag får därnere stannar då vi kommit hem. sen på kvällen blev det att se filmer och chilla vid datorn för jag var så trött efter en hel dag på stranden. kan säga tt jag somnade tyyp 2 (vilket är tidigt för mig)

På lördag så kom Malin till mig vid 6 för att lämna sin väska :D:D:D sedan drog vi ner på stan för att lokalisera någon man kände så man kunde åka med i någon näis bil;p För er som inte hänger med så vare wheels då. Men det var inte så lyckat. Sedan kom Sandra och Alice vid halv 8 tror jag och vid 10 hoppade vi på ett falk, visste inte vem det var som körde det enda jag visste var att Minna också satt på flaket så då var juu kvällen räddad. Vi cruisade (eller hur fan det nu stavas) runt,runt,runt inne i stan och slutade vid nattöppet så vi var tvungna att gå tbx in till stan. Btw, han som satt bredvid föraren i själva "hytten" om ni fattar var schysst och gav mig en öl. Men jag skulle juu köra hem så det kändes juu inte så säkert ;p hahah, fick sedan reda på att vi kanske kunde åka i min brorsas kompis pappas bil men det blev inget av så vid 1 begav vi oss mot grisbacka vid älven för en fest men det visade sig vara någon jävla lodis fest och när vi skulle tbx märkte vi att Malins hjälm var stulen och att mina nycklar var borta. som tur var  så låg nycklarna på marken (måste ha tappat dom) men Malin hjälm är fortfarande borta. Åkre har lovat att hålla ögon och öron öppna när det gäller den, eftersom det var han som fick oss att gå till den dära jävla festen i första början. heheh, så jag körde hem och hämtade pappas hjälm så jag och Malin kom oss hem någon gång. Kan säga att Dagen började på toppen och slutade i botten... vi kom hem vid halv 4 och då märkte vi att pappa inte var hemma. Det är tyyp hemskt att vi var hemma föra honom. men han kom hem tyyp strax efter 4 så det var inte så farligt, men ändå!!!:O:O:O hehehehehehehe

Igår så gick jag upp sent och på kvällen drog jag och Alice ner på stan och mötte upp Robin och Kasper :) jadu, minns inte så mkt av kvällen kan jag säga men vi drog hem till mig hyfsat tidigt och såg på fullt hus ;p hahah, men det var mysigt. Tydligen så är Robin instängd i sin stugan i täfte helt själv XD tycker tyyp synd om honom nu. förlåt Robin, sa att jag inte skulle va det men det är fan svårt att låta bli!!! är nästan alltid orolig för alla andra utom mig själv (AA)


Älskar då folk tar bilder på min dator för då kan jag lägga ut dom på bloggen. Älsklings Alice här dåe<3

Skjutsade hem Alice strax innan 11 tror jag och har försökt sova eftersom jag ska ner på stan imorrn och växla pengar, sedan ska jag packa ner allt utom de kläder och de smink jag ska ha innan vi åker. hur som helst så kan jag verkligen inte sova, så då kom jag juu på att jag inte hade skrivit på ett tag så jag passade på då jag ändå hade tid.

Btw, tror inte att jag kommer kunna ta med mig datorn till Spanien så de enda inläggen ni kommer få under 8 dagar är om jag sitter på någon internetcafé. Kanske kan få ner den i resväskan men det är fortfarande inte säkert att jag har något internet, ska kolla upp vårat mobila internet funkar där nere oxå för då kan jag säkert övertala mamma att betala det så hon kan läsa min blogg och höra vad vi har för oss varje dag. haha, måste juu ge henne någon anledning till vf hon ska köpa det åt mig (AA)

aja, skulle fortfarande prata om att jag inte kan somna. så jag har bestämt mig för att skriva ett långt inlägg och som det ser ut såhär långt utan några bilder så ser de ganska bra ut ;p

Känner att jag måste hitta usb kablen till mobilen så att jag kan föra över bilder från så många underbara stunder. Kommer nog ta itu med det idag oxå, drar ner på stan vid 12-1 för att växla pengarna och sedan har jag till 5 på mig att packa och hitta kablen så jag bör hinna. för halv 7 måste jag åka för sista träningen innan Spanien :D:D:D aaaaaaaaaaaaaaaahhh, det är bara 2 dagar kvar tills vi åker. det är helt otoligt va snabbt tiden går när det börjar närma sig.

Vi satsar ordentligt nu när det bara är någon dag kvar :D tror vi samlade ungefär 13 liter svett (hah, fråga mig inte) om alla nu gjorde någonting i helgen. kan säga att jag sprang och jagade bilar hela kvällen i lördags :] hehe

kör just nu denna spellista om och om igen!
lost track of time

Nu får ni fan inte klaga men jag väntar på att kissies låt ska komma på spotify. vet inte varför men jag måste bara få höra den alltså (AA) tihihi

nä nu fåre nästan ta och räcka för inatt. skriver senare om hur det går med packningen och sånt.

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0