I'm leaving...

heej!

Vaknade för inte så länge sedan och ska göra klart allt inför imorrn. Ska köpa det jag vill smaska på under resan och stryka en tröja och packa ner den. Sedan blire middag med mami på Eastern Place, har tjatat om att äta kina mat på aslänge och nu blire som en avskeds middag för mig (AA) vad? måste juu spendera lite extra tid med henne innan jag åker så att hon inte ringer tyyp 8 gånger/dag för då drar det aldeles för mycker pengar i min mobil ;p hehe, juste måste ladda in nya låter på mp3:n annars kommer jag dö om jag måste köra på de lite gamlare uttjatade låtarna (AA) TIPS?!?!?!?! tack;*

om 24 timmar åker vi från Arlanda till Madrid :D:D:D

Frissen för dagen och morgondagen blir såhär:

fast bättre fläta, har juu blivit mer skillad på inbakade flätor nu så:D:D:D

nä nu måste jag klä på mig och köra iväg och köpa malaco - truly<3 gud så underbart goda de är. Om du aldrig smakat dem så köp en påse, jag vet att de är någon krona dyrare men de är värda pengar och mer enligt mig (AA)

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0