9 days til it all begins<3

heej!!

Kom nyss hem från stan med Jennifer, Malin, Sandra, Emelie, Alice och Robin! Kostfattat: Bryggan, Cider (0,7%), Skateboard, Robin e spion med tidning, dåliga musiker, glass och våra flummiga humör ;) heheh, bättre kan det nästan inte bli (AA)

Ska snart äta för att sedan dra på träning, ska kanske ta moppen dit fast jag undrar hur lång tid det kommer ta... någon som vet får gärna säg! men det tar tyyp 15-20 minuter med bil så kanske 30-40 min kanske? då måste jag åka kvart över 6... drygt men mamma orkade tyyp inte skjutsa om inte någon annan skulle åka med så klart.

lägger in videon senare som jag filmen hur det slutade då Robin var spion.


Alice<3

Mina planer innan Spanien:

Måndag: Stan och träning
Tisdag: Holmön med Alice, Sandra och kanske jessica och Packa
Onsdag: Packa på dagen och middag och Twilight Eclips med Sandra och Alice<3<3 på kvällen, underbart
Torsdag: packa och träning
Fredag: Betnes med Sandra, Sandra, Malin, Mya, Erika, Linn, Emelie, Alice, Jennifer och kanske några andra sörforsare. Säg till om ni vill med någon!!! och packa. kanske stan eller något på kvällen
Lördag: Packa och stan
Söndag: packa klart så att det bara är små saker kvar!
Måndag: sola om vädret tillåter annars stan
Tisdag: packa det sista och säga hejdå till alla<3
Onsdag: 08.30 på Umeå flygplats<3 flyget lyfter 10.00!!!!!!!

Ska köpa en ny resväska idag innan träningen så jag kan inte packa förrän imorrn (AA)

Det är enbart 9 dagar kvar nu!!!! aaaaaahhh!!!!

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0