back in town

heej!!

Skulle ha bloggat i helgen men internet fungerade inte så bra (AA) men nu är jag iaf hemma och ska börja skriva upp exakt allt som jag ska packa till spanien. varje liten pryl så jag verkligen inte glömmer något! för då vet jag inte hur jag ska överleva. Vi har juu fått en begränsning på en resväska på 20kg/person och jag kommer inte klara av den gränsen. känner att jag kommer behöva köpa mkt där nere för att klara mig :] tihihi

men efter det så ska jag starta grillen och sedan vara med Jennifer, Alice, Sandra och några andra<3 känns som evigheter sedan tyyp fast det var kanske 3 dagar sedan, hehe. menmen ;p

10 dagar är fan inte länge och jag har haft nedräkning sedan november tyyp så det är helt jävla sjukt!!! gaaahhaaa;O


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0