bankett? okeej...

Heej!

Kom hem för drygt en timme sedan från avslutnings banketten med parallelklasserna och min klass dåra;O hahhaha. Hur som helst så har kvällen späckad med skratt skrik och tårar....


Min outfit! mina fötter är jävligt döda nu kan jag säga, men jag hade dem nästan hela kvällen och det är fan bra jobbat för mig:D

mingeldrinken som jag totalt drack 5 glas av + ungefär en halv flaska 0,7% äppel cider;p hahah

cheers;D
Sandra, Madde, Hanna och jag

Hanna och Anders

Sofia och halva Madde som hade en så underbar klänning<3

Vakum hästar drog ett Lady gaga medly, MJ, ebba grön och (har glömt bort den för stunden, men det kommer). Om någon kommer på vad det är så meddela mig gärna om det

Publiken blev vild...XD

två av de 5 underbara talen som hölls. De innehöll råd, beröm, tårar, skratt och skrik:D

drog sedan till stan med lite giirls<3

Kan skriva mer sedan men nu ska jag massera in lite blod i mina fötter och sova. har fortfarande en dag imorrn... Vilket påminner mig om att jag ska dra til skolan för att tömma skåpet och städa lite och sedan åka ner till stan med klassen för att käka lunch och sedan cykla tbx till skolan för att träna inför min skolavslutnings sång (AA)

STADSKYRKAN
08.15
2010-06-11

Be there<3

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0