F= face hehhe, ingen aning alltså XD

hej

har nyss hittat bilden som togs på mig och Bea i Torsdags på skolavslutningsfestivalen XD
Klicka här för att se den.

Jag och Linn är oxå med på vk, hahahhaha face bilden alltså (AA)
Klicka här och sedan på "bildspel från avslutningskvällen" för att se bilden...

hehe, hade en underbar kväll med er igår! <3 hur härligt som helst.

Det var fan synd att vi inte lyckades Emelie, vi får ta igen det sen, vi har fan hela sommaren på oss;p

Nu ska jag äta tårta och ta det lugnt. Ska tydligen till farmor och farfar imorrn för att fira att kusinen min fyller 17;D d.v.s. mer tårta:D:D:D heheheh, fan vad jag kommer bli tjock i veckan :]

Du såg mig fan rakt in i ögonen och sa inte ett skit! fegt som fan och jag hade tänkt att du kunde få vara snäll för en gångs skull och komma över din rädsla!!!!!! det är nu eller aldrig<3

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0