Girl just wanna have fun...

heeeej!

hah, låg och snackade med Daniel tyyp hela natten och nu ska jag tydligen komm ner till honom efter spanien... om jag någonsin har råd med det. Får ta och kolla upp priser, tider och skit sen. aja, nu ska jag skriva packlistan så att jag verkligen inte glömmer något för då skulle jag tyyp dö helt seriöst!!! tihihi :] exakt en vecka kvar :D:D:D - drygt 4 timmar men ändå!!!

Ska dra ner på stan efter listan e någolunda klar för att träffa tjejorna för middag och sedan se premiären av The twilight saga: Eclipse!

Det känns ganska härligt kan jag säga.

Nä nu ska jag skriva listan och om jag hinner ta några härliga sommar bilder<3

caio!

//Sandra


Kommentarer
Ninnis fotoblogg

Svar: Den håller på till lördag den 3 juli. Det står i tävlingsinlägget:)

2010-06-30 @ 22:20:08
URL: http://missebonie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0