now or never!

heej!

Kollade på gymnsaie intagningen igår/inatt. Jag känner 12 person bra som har valt samma program som mig... Nadja<3 tänk om vi börjar tsm igen. dessa 3 år utan dig har varit jobbiga, men det kan ändras nu<3<3<3 tihihi, hursomhelst har jag kommit in på Minerva Sam. Är nästan besviken nu att jag inte satsade på att ta mig in på musiiken men det känndes jättejobbigt. hade varit tvungen att höga 2 VG:n till MVG till och det kändes lite halv drygt eftersom att jag redan hade höjt mig i 5 ämnen så...


efter första blekningen var jag såhär gul/orange hårig... det är bättre nu kan ja lova!

aja, nu ska jag göra mig iordning för att köpa allt inför spanien<3 8 dagar kvar nu. det e fan inte länge alltså :O

stan ikv med älsklingarna;*

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0