nydala in my <3

heej!

drog ner på stan med Linny idag och fikade glass och kakor och en massa "MER" hehe (AA) det var härligt att vara med dig<3 det var så länge sedan sist och det är inte bra alltså. måste hitta på något då vi har längre tid på oss :]

sen skyndade jag mig hem för att åka till nydala med Linn. Hon har hemsk i trafiken XD hennes 30 moppe går 80 sedan är hon helt jävla galen då hon kör ;p hhahahahaha. Hur som helst hoppade jag i vattnet och det var inte så farligt. Första doppet för året. Umelagun och badhus räknas lixom inte :] hehe, sedan drog vi till campingen och hoppade på den så kallade studsmattan XD heheh, bilder:


Linn bara stod stilla på alla bilderXD hahaha

Robin... behöver inga ord

hahah, jodå

yeah<3

så mkt kärlek<3

men nu ska jag läsa lite inför provet. är hur nervös som helst över att jag inte ska klara det (AA) hehe

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0