Onödigt värre... MenMen

Heej!

Jag kom nyss hem från manöver träningen och det gick jättebra. var nervös i början men insåg ganska snabbt jag e grym på att köra. Vann krypningstävlingen så jag vann ett trasigt kylskåp som stod vid sidan av vägen, men jag har juu som 2 kylskåp redan så vad ska jag ha ett 3:dje till?!:O

hah, har kommit på att jag måste packa och dra till pappa för att skynda ner på stan innan de stänger kl 6 för att köpa present till Linnea!! har ingen jävla aning om vad hon vill ha... kan säga vad jag köpte på söndag, eftersom hon läser min blogg så kanske det bästa inte är att skriva det innan hon får dem ;p

Men annars så har dagen varit chill och helt onödig tyyp. på engelska lekte vi lekar i 3 timmar, åt sedan lunch och fick reda på mitt svenska slutbetyg (iaf som det ser ut nu innan jag har gjort svenska muntliga NP). Sedan så hämtade pappa mig för att köra mig till där vi skulle köra manövern och sedan åkte vi hem.

Btw, fick reda på idag att jag inte hade lämnat in en labbrapport som jag måste skriva i helgen och jag har inga resultat eller några anteckningar alls från labben så det kommer gå åt helvete... men men jag överlever eftersom jag inte orkar bry mig ett skit om mina betyg nu. vill bara att allt ska vara slut :D:D:D

Min rygg är bättre nu men det gör fortfarande ont i nacken :( förkylningen och den onda halsen börjar oxå bli bättre så det blir att dra ut ett tag med tjejorna. men funderar på att vara hemma 12 eftersom jag ska upp tidigt på lördag och spela BEACH-HANDBOLL på nydala. kom och se!! det är inte så långt från äventyrslekparken på tomtebo. så om du ställer dig så du har lekparken framför dig så ska du ta till vänster mot nydala badet (gångbanan alltså ;p )

Men nu ska jag packa ner allt och cykla till pappa. Ska om jag hinner köra och tanka moppen och träna lite på parkeringen ;p hehe, pappa e iaf snäll som låter mig köra medans mamma e strikt emot!!!

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0