21 dagar...

heeej!

Övningskörde idag och det gick väl bra. var så nervös i början men det blev bättre efter tyyp 10 min eller så ;p

Jag får inte spendera nå mkt pengar nu innan vi åker till Spanien vilket är om exakt 21 dagar/3 veckor... inte länge kvar nu alltså:D:D:D Måste hitta en resväska och börja fundera vad jag verkligen behöver ha med mig... för om jag inte börjar med det snart så kommer jag ha med mig hela garderoben och det är kanske inte det bästa (AA) Hur som helst så vill jag bleka håret i veckan så jag hinner köra med lite silverschampo innan spanien och jag vill vara blond innan vi åker ner så att jag blir ännu blondare efter resan (AA) sedan så får jag damp på min mobil eftersom det har börjat lagga ordenligt nu och jag kan inte med knappsatsmobiler vilket leder till att jag måste köpa en iphone :] hehe, klaga inte. jag känner att jag vill lyxa till det lite nu när jag är klar med 9:an och så...
Men mamma är elak så det lär knappast gå igenom utom att kanske bleka håret. mobilen lär däremot vara svårare att övertala henne om eftersom det lär gå enormt mkt pengar i spanien. fast jag har kommit på nu att jag skulle kunna bleka det där nere men jag litar inte så mkt på att göra det där, permanentar hellre håret platt (AA)

Nu ska jag iaf plugga på till körningen imorrn kl 08.25 kommer dö av sömn vilket betyder att jag ska gå och lägga mig tyyp 10 ikv :]

Ska skicka bild på mig själv och pass nr till min tränare så att vi får id-brickorna till cupen. Utan dom kommer man sig tydligen inte in till lokalerna eller mat-delen. Hur som helst så har jag tagit bilder men jag är juu inte lik mig själv på dom och jag ska juu bleka håret så jag kommer inte ens se ut så när vi är där nere :( någon av dessa tänker jag tyyp välja:


Bilden ska vara 2x2cm så...ah...

ska tjata på mamma nu (AA)

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0