I wanna be a billionarie so fucking bad...

heej!

Sitter och ser på filmer jag hittade hos pappa, det är mkt underhållande. Tänkte vara snäll och vara hemma på helgen nu när jag är hos pappa som jag inte träffar så mkt.  Men imorrn blire sen natt med tjejorna<3 kommer bli underbart roligt och vi har tur med vädret. Det ska iaf inte regna bara vara molnigt och blåsa lite. Kan säga att det blir mjukisbyxor och extra vätska i väskan (AA) så man inte blir uttårkad :] tihihi

btw, bleker håret på söndag eller tisdag. ska iaf köpa silverschampo imorrn så det är köpt om jag göra på söndag...

Tänker som sagt börja med en ny grej som sker varje vecka då jag lägger ut en länk till olika bloggar som jag tycker är intressanta på ett eller annat sätt. Ni får gärna kommentera om ni vill att jag ska länka din blogg, thx;*
Den jag valde ut i veckan är min kompis Linny's blogg. Jag valde inte den bara för att hon är min vän utan för att den är lite unik (enligt mig iaf). Den är värd att läsa kan jag säga :]

Veckans blogg:

http://llinnys.blogg.se/

Veckans låt:


Låter för veckan blir billionarie - travie McCoy feat. Bruno Mars

För att höra klicka här!

Måste länka några till oxå:

Klicka här!
Klicka här!

Ny spellista:

Klicka här!

men nu ska jag återgå till mina kära filmer. next up i listan är de gamla hedeliga bring it on filmerna (AA) de är juu som kassiker så det är ett måste vid ett maraton, hehe.

Märker nu att jag oxå vill ha ett perfekt "film-ögonblick" om ni förstår vad jag menar;*


caio!

//Sandra


Kommentarer
linny

naaw:]

2010-06-19 @ 11:01:44
URL: http://bbubblegum.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0