it was everything I ever dreams of...

Heej!!

Jag sitter och kollar efter härliga linnen, jeans och så klart skor!!! inte för att mina pengar kommer gå till det men man får väl drömma(AA)
Wow Tanktop SEK 199, Avanna - NELLY.COMAtrix SEK 199, Nelly  Shoes - NELLY.COMFeud SEK 599, Timeless - NELLY.COMDarya SEK 149, Nelly  Shoes - NELLY.COMBelinda SEK 249, Nelly  Shoes - NELLY.COMDamix Shop Leggings SEK 159, Pieces - NELLY.COM Funky Bleach Leggings SEK 329, Pieces - NELLY.COM Finella SEK 149, Nelly Accessories - NELLY.COMD-43 SEK 149, Nelly Accessories - NELLY.COMNosy I Am Bracelet SEK 129, Pieces - NELLY.COMMilano Bangle SEK 59, Nelly Accessories - NELLY.COMRing Oval SEK 59, Nelly Accessories - NELLY.COMFish Hook 100 SEK 29, Nelly Accessories - NELLY.COMEarring 120 SEK 39, Nelly Accessories - NELLY.COMCleave Pocket SEK 399, Vila - NELLY.COMLively SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Allt finns på Nelly (AA) älskar den sidan alltså... Snacka om att ha lite att göra

Ska göra mig i ordning och äta. efter det kommer Malin<3 och vi ska vara Sandra och resten av högen ;p tihihi, eftersom det regnar blire inge grillning men vi ska isf hitta på något annat roligt att göra. för jag måste verkligen göra något, är för rastlös alltså :]

Niklas, du lovade kom ihåg det<3

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0