Promise me to remember us

heeej!

kom nyss hem från körningen och lunch med papi... Min körning är mer än godkänd enligt min lärare och nu äre teoriprovet som väntar om 6 dagar, kände att jag måste börja plugga på var enda jävla skylt som finns. hoppas jag överlever, om inte så vet ni vad som hänt om jag slutar updatera (AA)

Kan meddela nu att jag har 4 trogna läsare från personligt blogg rekord, det kanske inte låter som mkt men det är tyyp det eftersom jag inte sprider min blogg så jättemkt. så berätta för era vänner eller så för det skulle vara jättakul att få fler som kanske blir inspererade av min blogg och så. Juste, om ni vet av någon bra blogg som är värd att följa så meddela mig så tar jag en titt och kanske oxå följer den. jag har funderat på att börja reklamera andras bloggar  så om du vill bli reklamerad så säg till för det skulle vara roligt :]

Nu ska jag iaf skicka iväg bilden id-kortet i spanien, gillar den inte eftersom jag bleker håret till veckan och då kommer jag inte vara så lik... har försökt redigera den så lite som möjligt men ändå försökt å fått håret ljusare, aja får leva med det (AA)

<3LONDON<3 klassträff om 3 år då vi har gått ut gymnasiet?

bak fr. v: Jonas, Ante W, Henrik, felix, Libbe
Mellan fr. v: David, Albert, Simon, Ante B, Tobbe, Kalle, filip, Marcus, Alex, Jasmin, Petra, Emma
Sittade fr. v: Jag, Linnéa, Carola, Christina, Sandra P, Lollo, Elin

Från klassresan:

Emma, Petra, Kicko, Jag, Jonas, Ante W, Albert, Alex, (Evert Toube eller hur han nu stavar XD), Libbe, Ante B, Kalle, Filip, Linnéa
Elin, Lollo, Simon, David, Marcus, Henrik, Felix, Jasmin

Dom absolut bästa<3<3

Pandis, Liza, Amanda, Jag, Hanna, Sara, Ida, Elin, Fanny, Lovisa, Vickan, Fanny
(Emelie oxå men hon tog kortet sedan har vi Jenny, Spolis, Frida, Panke, Ellen oxå som inte var med på bilden)

nä nu ska jag göra mig iordning för att gå på stan och kolla på jeans med Malin.

Har kommit på nu att jag för det mesta har engelska titlar på min inlägg XD heheh

19 dagar KVAR!!!!!!!

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0