I found it;*

heej!

shoppade det sista inför skolavslutningen och banketten utom smycken... :(


Denna med jeansshorts på skolavslutningen :D

Banketten, med svarta strumbyxor och de svarta högklackade skorna.

äre ok eller?

Började dagen med att gå igenom vad som gäller för bal-gruppen på banketten på onsdag och vi ska vara där 5 för att duka och göra fint... lite drygt men jag överlever förhoppningsvis ;p Sedan var det uppspelning på musiiken och exakt allas låtar spårade ur mot slutet så hahahahah, redan då. Sedan ritade vi "lycka till i framtiden" kort till varandra vilket var ganska chill...

Vi kom på under lunchen att idag var sista gången vi åt vildmannens skollunch, om jag inte kommer in på midgård förstås men aja. Sedan så vare so och då fick vi tbx en massa gamla arbeten och utvärderingar sedan 6:an-9:an så det blev enormt mkt skratt under 40 min och sedan sluta vi :D:D:D så då drog tyyp hela klassen till stan. och inom kort så var resten av hela skolan det oxå... aja, hittade iaf det viktigaste... kläder till banketten och avslutningen<3

kommer definitivt fälla tårar på avslutningen kan jag lova;(

aja, nu ska jag göra klart testet för körkortet och sedan bytaom för träning :D

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0