disconected (AA)

heeej!

Jag veet att jag har varit ganska borta sen i lördags (AA) heh, kan vara för att allt jag har gjort är so, so, stan, so, so, stan, so, so, so, musiik, musiik o.s.v...

hehe, jag veet att jag inte har mycket till liv men jag vill gärna bli klar med fakta delen på so:n för att ha mindre att göra nästa vecka innan den ska in. så jag ber om ursäkt och hoppas att du förlåter mig <3



I'm saying byebye brunett (AA)

om 3 timmar kommer jag vara blondiie och om det blir faiil så kommer jag vara brunett på söndag igen :]
wait and see ;)

men nu ska jag hjälpa mamma med maten för jag börjar bli lite små hungrig. sedan blire att bleka håret...

Ciao!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0