I'm draging my way up...again...

Heej!

Mitt internet har varit nere hela helgen och nu sitter jag inte hemma men fixar in bilder från tiden som gått senare idag/imorrn. Idag var det trippelboll... har inga komentarer förutom att vi vann ;) sry Micke, men du kommer aldrig kunna ta oss vi e för bra för dig (AA)

100 dagar kvar till Spanien och 11 dagar kvar tills man sitter i en minibuss påväg till Sundsvall :D:D:D satan så taggad jag är!!

Grattis i förskott *****<3 (AA)

Min oversize tröja från ellos kom idag :D:D blir att ha den imorrn tror jag :] den e sjukt härlig och den mintgröna färgen är hur najs som helst...

snart blir mat, e jättehungrig (AA) hörs senare

Ciao!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0