ny tröja (AA)

Heej!

Hade debatt idag på no:n om kärnkraft. min grupp var för kärnkraft så... (AA) vi vann våran debatt :D:D:D
hehe, sedan så var det tråk spanska och då började jag skriva på min resedagbok, bara drygt -.- men jag vill ha ett betyg så det måste göras.

Lunch på stan <3 gott värre. mia's in my <3 heh, känns lite små tjockt ;p Sedan så satt jag nere i grupprummet på dansen och gjorde so och då skrev jag ca 2 A4 så jag har bara en sida kvar på avslutningen sedan är jag klar och den skrivningen kommer ske efter träning och hela natten tills jag e klar. Sedan så blire att skriva ut det så jag har något att göra på svenska imorrn så jag kan planera upp min muntliga redovisning -.- oxå sjukt drygt men det måste göras...

Vi har bad imorrn... :( och jag hittar inte min rosa och bruna bikini :( ska fara till mamma nu och leta efter den innan vi åker vidare till holmsund för träning.

Gick på stan efter vi hade ätit och köpte en tröja.


caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0