plugg på plugg på plugg på plugg på plugg....

heej!

Ligger i sängen och pluggar spanska och svenska. behövde en paus så jag öppnade att dokument och började skriva. har skrivit lite över ett halvt A4. började bara och det var nästan svårt att sluta, har märkt att skriva är riktigt roligt och det kommer vara något jag kommer fortsätta med. förhoppningsvis så får jag upp den mer och mer med tiden så jag är uppe i ca 100sidor minst. det är bra för en första bok (AA)

sry att jag inte uppdaterar så bra och att när jag väl skriver så blire inte så långa inlägg, men det kommer ändras under sport lovet och det kommer bli mer bloggade då eftersom jag har mer tid åt det :p

måste tyvärr återgå till läsandet, har 200 sidor att läa ut idag... + träna till spanska redovisningen... :(

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0