I promise, but I need your help

Heej!

Jag har skrivit so hela veckan förutom då jag har träning förstås. så det är min sjukt dåliga anledning till min dåliga uppdatering. tack till den som komenterade att jag skulle uppdatera. komenterar ni mer så kommer jag ihåg att uppdatera oftare, så det skulle vara jättebra. sedan så äre juu kul att höra vad ni tycker eller sånt, e inte så självisk att jag inte bryr mig. hur som helst. är klar med min fakta del nu och har börjat på diskutionsdelen lite grann. Ska skriva klart den imorrn så vi får se om jag kan fara på träningen eller inte.

har suttit och lekt med photoshop om hur jag ska göra min framsida så jag vet hur jag ska göra den på bilden näst nästa vecka ;p

Min tå är värre nu igen. går på alvedon och ipren för att det för så ont att jag inte göra ett piss -.- sjukt drygt... anyway, har kolla omkring lite och har hittat en konsert/festival som jag och Malin förhoppningsvis ska fara på.

Pier Pressure

Klicka på länken ^

Den är den 20 juni  i Göteborg <3 skulle bli sjukt kul om vi får fara. ni veet föräldrar -.-
Någon som vill följa med? :D:D:D för om vi e fler blire juu bara roligare (AA) hör av er till mig om ni vill med



Vi kör fullt ös på träningarna nu oxå. vi tränar in ett nytt försvar. 3-2-1 försvar, det är jobbigare och mer en mot en men man ska fortfarande ha 1½ spelare. det är kanske krångligt för er icke handbolls spelare att fatta men så äre iaf (AA)

Det är juu DM den 27/3 det är tyyp nästa helg va? har inte sådan stor koll. Då på kvällen så blire lagfest :D kommer bli najs:d
Sedan så äre SUNDSVALL!! den 9/3 det är vecka 14 (AA) hehe, det kan jag iaf... för innan vi far så ska jag äntligen få medicin så infektionen i tån försvinner så dom kan opperera. och då ska dom bestämma om jag ska göra det på vårdcentralen eller på sjukhuset, om det blir på sjukhuset så kommer jag sövas:O känns lite läskigt för jag har aldrig blivit sövd förut :]

Och den 7 juli <3<3 satan så taggad jag är alltså torrellano cup here we come (AA)

nä, nu ska jag sova så jag e pigg till imorrn och innan alvedonen släpper :]

ciao!

//Sandra


Kommentarer
Anonym men du vet vem det är (A)

samma inlägg som igår och dagen där innnan och dagen innan den ja tre veckor har det nog varit samma nu. :P

2010-03-29 @ 15:07:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0