Catch me when I fall?<3

Veet... det finns ingen ursäkt för mitt dåliga bloggande så förlåt.. (AA)

Ligger iaf hemma i sängen som mår inte bra :( huvudvärk till 100000 och har svårt att andas och e jävligt förkyld... inte kul alltså men detta gav mig en bra anledning till att dra till med ett längre inlägg eftersom jag åker till stugan imorrn och veet inte om jag kommer kunna blogga något då. får låna brorsans internet til 5 min/ dag och då kommer jag tyyp satsa på att skriva lite var annan dag  ;p

äru nöjd nu madde? jag förvarna att jag inte kommer kunna skriva så mkt??:O:O hahah


Bild dax:

Från lagfesten i lördags:


face på face alltså XD förlåt emelie och vickan men jag var tvungen (AA)

detta var all mat vi åt + ett litet bord till :]

roligare kväll är svår att finna <3

Vickan är sämst på att leta upp nr i telefon katalogen... HAHAH, skrattade dagen efter oxå. ni skulle ha varit där för att fatta ;p

tränarna utsattes oxå för... eh.. ah..

satan vad jag älskar face bilder (AA)

vinnarn i grenen: hanna Öst

Trippelbollen i måndags:



Det där kan inte ha varit skönt ;p

tog över 200 bilder och jag pallar inte lägga in fler från den dagen, blir så sjukt mycket XD

min nya tröja:

den är så sjukt härlig!!!

oversize tröjor in my <3

98 dagar kvar till Spanien med laget
9 dagar kvar till sundsvall med laget
satan så taggad jag är!! detta år ska jag fan vara frisk :O har varit sjuk varje år, men detta ska jag vara frisk ;p

skriver igen imorrn innan vi far :D

caio!

//Sandra


Kommentarer
Du vet vem!

Hahah braaa Sandra!!! :D:D:D:D:D det tar sig! :P

2010-03-31 @ 16:47:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0