back in bussines

heej, sry för den dåliga updaten. skulle blogga i början av veckan för att säga att jag inte skulle skriva så mkt i veckan men internet dog då jag skulle göra det så det blev aldrig av. men nu är jag tbx så lev med det ;p

heh, juste. vi funderar på klasströjor måste juu beställa dem snart om vi ska hinna få dem i tid (AA) förslag på tryck?

vi funderar på detta:

VI HAR ALLA HAFT SEX (terminer (litet)) TSM
SÅ HAR VI INTE DET ;pPpPpPpPp



men vi får se hur vi göra med det :)

(vi gick ju 8 terminer tsm eftersom vi började i 6:an)

I måndags så hade vi föreläsning av Tobias Rawet och man fick juu hans autograf som kan vara värd lite om ett par år, man veet juu aldrig ;p på kvällen vare första handbolls träningen efter operationen. kan säga att jag hade träningsvärk efteråt iaf (AA)

och i tisdags så fixade vi så kortet funka och på kvällen vare bara att plugga till NP i kemi... det gick tyyp bra i början men ju längre bak man kom så gick det sämre :(

Onsdagen bestod av NP helvete och teknik. sedan vare bara att skynda sig hem för att plugga till elektrokemin och spanska glosorna som vi hade idag... provet fattade jag inte ett jävla skit av men jag tror iaf att jag klarade det ;p hehe spanska glosorna var muntligt så det var enkelt.

Idag så vare ganska lugnt efter lunch eftersom vi inte hade någon dans. eller vi hade dans men vi dansade inte utan vi såg på när dansklassen på midgård repade igenom för sin in my shoes föreställning som är på lördag. och jag kan säga att det var sjukt roligt att se på. först och främst var de duktiga sedan så vare mkt roliga delar i den oxå, som bråket, skotävlingen och skosniffaren ;p heheh, om ni inte hade tänkt fara och se den så beställ platser nu för den e värd att se :O den e gratis oxå kanske jag ska säga så ni inte missförstår mig (AA)

men nu ska jag skriva klart labbrapporten som ska in på måndag som tekniken oxå + att vi har prov i företags ekonomi :( fan vilken dryg helg jag kommer få...

Jag vill avsluta inlägget med

en bild och något lite ja...

Nothing have ever made me happier than you
now you are the only one who can make me cry... </3

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0