kommer inte hinna så mkt på så kort tid... :(


är man grym eller? (AA) hehe, det gick verkligen inte att komma upp :(

Kicko                     Sandra P                  Lollo


I väntan utanför cosmonova


Klädseln som man svättades i tyyp varje dag (AA) tihihi

Skywiew på Globen ;p

Stoneface hela resan hem på Felix tills han vaknade dåra ;p
fattar fan inte hur han klarade av att sova... själv sov man inte ett skit och jag fick inte ens sova i min säng när jag kom hem utan då skulle vi dra till stugan :( buhu som tur var så var det strålande sol så man somna i solen (AA)




Allt jag ska hinna bli klart med på de resterande 10 dagarna i skolan:

-Teknik (uppfinnare)
-Teknik (huset)
-Teknik (systemet)
-No (labbrapport)
-No (Np labb)
-No (nervsystemet)
-Svenska NP (muntliga)
-Svenska (argumenterande text)
-Spanska prov
-Bild (planket)
-Bild (framsidan)
-Bild (stileben)
-So (jättar i världen)
-Matte (grupp prov)
-Musik (artist)
-Musik (spela)
-Dansen (sätta ihop dansen)

Det vill säga 17 saker. (2 är försenade) Dansen och spela upp musiken är bara praktiskt men ändå!!! det känns jätte mkt :( buhu

Bäst att börja för den argumenterande texten ska in imorrn (AA)

Caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0