minnet mitt alltså ;p

heej!

Skulle enligt planerna plugga hela helgen men märkte nu att jag har alla plugg grejor hos mamma och dit orkar jag inte ta mig så jag vet inte hur vi ska göra...:( speciellt med ekonomi provet på måndag. kommer typ behöva dra mig dit ikv, men jag kommer vilja sova tidigt (AA) hehe, e tyyp trött redan nu men vi får se hur jag göra. måste juu fixa provet så...

sry, att inlägget in är längre men det har inte hänt så mkt. såg grubberevyn igår det e tyyp allt som hänt.

...JUSTE!!! jag och malin var jätteduktiga vi gick från stan till grubbeskolan :o så jag e mkt stolta över oss ;p

2 dagar kvar till sthlm<3 taggar jävel. ska tydligen köpa några grejor till emma där nere oxå ;p heh, skicka lista och pengar så fixar jag inköp åt er oxå :]

caio!

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0