chillidirr

härligt chill dag idag kan jag säga :D friskvården var ganska slapp eftersom 30 min gick åt för att vi skulle linda varandras lår ;p mycket roligt hände under denna halvtimmen faktiskt. sedan på engelskan så gick vi igenom gramatikprovet och då drog man till sig 2 poäng extra för lite fel i rättningen :D hihihi och på idrotten så var jag ju inte med eftersom jag fortfarande är lite förkyld efter viruset, så vi som inte var med fick dra efter 20 min :D älskar att ha vikare ;p heheh

nu ska jag hjälpa mamma med middagen sedan ska jag leta fram den klocka jag vill ha i födelsedagspresent :] brorsan är skyldig mig en del vettu ;) eftersom min julklapp aldrig kom förra året så ska ajg få dubbelt upp i år typ

skriver matteprovet på torsdag kl 1 vilket är det enda jag har hela dagen annars hade jag varit ledig :/

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0