I need them<3

sry att jag uppdaterat dåligt i veckan men jag har varit sjuk och inte haft något att skriva så hur värt känns det att skriva: hej, jag är fortfarande sjuk och är ute i skogen... film all the way <3

näe, inte direkt ;p men idag är jag tbx i stan :) bokstavligen, har gått på stan från halv 1 till 4 och kollat efter skor och jag kan säga att jag hittade ett par älsklingar (AA) det är bara det är klacken är väldigt hög och nu gäller det att gulla med mamma lite :]


mina älsklingar!<3

Sedan så äre fullspäckat schema nu framöver med handbollen!

tagga kiruna på fredag kan jag ju säga iaf ;D

det är dock inte lika kul att vi typ har hur jävla mkt läxor som helst att göras.. skippar spanskan för jag har varit sjuk och inte kunnat fått dem. däremot ska jag skriva klart svenskan och öva på den tills på måndag, sedan försöker jag lösa religions uppgiften eftersom jag ska jobba med Fanny och ingen av oss var på lektionen och fick uppgiften... så vi har ett problem kan jag säga. sedan blire att plugga till samhällsprovet som skrivs på måndag tror jag och sedan ska historian in och jag måste skriva klart och sammanfatta med Lovisa, sedan tror jag faktiskt att det är klart.

Ska vara med Sandra och Alice ikv<3 Saknat dom så jävla mkt... fast träffade Sandra idag så det är inte samma sak men det var typ minst 1 månad sedan jag träffade Alice vilket är helt sjukt :( men nu ska jag kolla vad det blir för mat för jag börjar bli jävligt hungrig (AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0