it's always me.. always

Nu börjar min pluggdag med att ta fram anteckningarna till samhällsprovet om demokria och politik... tur att mamma jobbar en del kring sånt så, thx you ;p heh, men kommer nog inte orka sitta och plugga det hela dagen så jag ska försöka få tag på Fanny för att göra Religions uppgiften eftersom jag fick den idag. sedan måste jag skriva in allt till historian och börja göra analysen så inte Lovisa blir galen på mig!

Sedan ska jag avsluta dagen medatt vara med Sandra och Robin, vi funderar på att bowla eller hitta på nått så nu ska jag göra mig värd det..


<3

har oxå kommit på att jag inte kommer hinna bli frisk till Kiruna... så det blir nog bara att heja på för min del.. men det gillas inte, för jag var jävligt taggad på att spela. Nu har jag fått såndär kraxhosta märkte jag nu :( inte ok alltså... det betyder att jag har varit sjuk i över 1 vecka :( buhu

men nu ska jag som sagt försöka plugga -.-

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0