jippie.. not

det kommer vara dålig uppdatering nu framöver eftersom jag är så pass sjuk att jag måste tvinga mig själv upp ur sängen om jag måste på toa. så ville säga detta så ni inte tror att jag dör bort men det ska bli bättre uppdatering när jag blir av med detta virus. ja ni hörde rätt, det är ett virus jag har och det är en segdragen sort så penicillin skulle bara göra det värre. är bara glad att man inte har lunginflamation som vi trodde eftersom andningen har börjat påverkas. tur det iaf.

feber, hosta, halsont, lock för öronen och nån beläggning på halsmandlarna som gör att dom svullnar upp och blir jävligt ömma... detta är vad jag står ut med varje dag

vaknade halv 3 med 39.5 i feber, men nu tror jag ska att jag ska sova lite

//Sandra


Kommentarer
ananaspaj

men krya på dig hörru! :)

2010-11-21 @ 19:43:33
URL: http://allabloggnamnvarupptagna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0