sjuklingen här!

ni får ursäkta mig för den dåliga uppdateringen. har legat sjuk med 39 graders feber så har inte orkat göra ett skit. så med det sagt så har jag inte heller så mycket mer att säga med tanke på att jag inte har gjort något..

jo, juste... jag var ju hos pappa i Överboda i helgen och då hände det en del. Vi målade om väggarna i mitt rum nu är det bara taket kvar och sedan kan vi lägga in det nya golvet så jag kan flytta ner snart :D:D Sedan vart det förlust mot Härnösand på lördagen. men det är något med den där hallen som gör att vi inte kan spela bra där! bara wierd, men det är lugnt vi kör på revanch när de kommer till oss efter jul. och nu till den värre delen av helgen:

vi skulle åka till farmor och farfar på söndagen och när vi hade kört i kanske 5 minuter så är vi på en raksträcka på en mindre väg och helt plötsligt så är det bara ett stort snömoln på vägen och efter 3 sekunder så har bilen bakom molnet kört ner i diket och voltat! :O jag vet, bara hemskt. så vi stannar på direkten och rusar ut för att hjälpa till och precis då jag ska ringa till 112 så visar det sig att föraren mådde bra och den värsta skadan förutom bilen var en väldigt omskakad lite hund. det var värsta adrenalin kicken och när vi skulle hem från farmor och farfar så ser vi hur en bil har lyckats fått sladd nog att hamna med bakdelen in i skogen. men de hade redan fått en massa hjälp och de var påväg att dra upp bilen från skogen.

något annat intressant har nog inte hänt, så jag säger adjö för tillfället och ska nog försöka sova nu

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0