still sick and nowhere to be found...

sitter hos pappa och funderar på någon mat :)

nån kille från viasat sitter och babbalar med pappa vid köksbordet så nu blir det äntligen att fixa med tv:n så den funkar snart oxå. Taket i mitt rum är oxå målat, så det enda som saknas är golvet som pappa förhoppningsvis fixar till veckan :D så nästa gång jag är här så får jag börja flytta ner och fixa upp studion :D:D:D (bilder kommer nog upp i helgen om nu har tur) livet leker här ute i skogen alltså. dock så sitter viruset fortfarande i lite grann. febern är borta, lite rethosta kvar, snorar fortfarande lika mkt och sedan så gör halsen ont. kanske kan träna nästa vecka om kroppen tillåter vill säga.

men nu ska jag fixa filmer till ikv, tips på nån bra film nån?
Sedan dra igång middagen då killen från viasat gått.

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0