Kiruna here we come!

spring just nu runt som en galning i huset och letar efter allt jag ska packa, allt är nästan packat vilket är skönt. det som saknas är typ maten, laddare och tandborste som jag inte kan packa förrän imorrn heller så. Datorn ska som sagt oxå med för att jag ska kunna göra svenskan och jag orkar inte sitta och hålla på med block på ett tåg (AA) internetstickan följer nog oxå med så jag kan blogga lite och bara leka i allmänhet;D

Ska försöka få plats med kameran oxå så det blir nog lite bilder som förra året :) om den får plats vill säga, för som du ser är väskan kanska full...(AA) :

har bagen oxå där maten ska och sedan äre skor och vattenflaskan vilket inte är så mkt så jag tror att kameran får plats :D

men nu ska jag SOVA!!! ska fan upp 5 imorrn eftersom samligen på tågstation är 06.25 och vi ska hämta Moa 6.05 och jag ska köra sista packningen, göra mackor och sminka mig lite :] syns på söndag kväll om jag inte får med mig internet!<3

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0