dag 1 i Kiruna

Sitter nu på rummet med Sara och disskuterar matchen idag...

I första halvleken var det ändå ett hysat bra spel dock lite för stressade ovh avslutade den med att ligga under med 4 mål. Men det var i andra halvleken som vi tappade det totalt, aldeles för stressade och utmattade efter tågresan. Sedan så har några tydligen troligtvis fått någon sorts mini matförgiftning av lunchen XD hahah, kan säga att jag är glad att jag har Sara har egen toa ;p Däremot så fick vi se underbara målscester (eller hur det nu stavas!) ;D

Men nu ska jag byta om för att kojsa eftersom vi ska upp 07.50 imorrn för att hinna äta frukost innan det blir allt för sent :)


Veckans bild redigerings reslutat :)

Sandra Anett Lindberg = högerkant från och med nu dåra... har inte så mkt till val då min tränare bokstavligen tvingar mig till det ;p

//Sandra


Kommentarer
Emelie Talvis

fin bild :)

2010-11-06 @ 19:13:13
URL: http://etalvis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0