det är ju bara oktober.. vrf snö? :(

nu är jag äntligen klar. suttit i en timme och skrivit klart;D är fan stolt över mig själv, hade kunnat slippa detta om jag jobbat på lektionerna men vafan det orkar man ju inte (AA)

fick världens chock då vi kollade ut genom fönstret på friskvården då det typ var snöstorm ute!!!

och eftersom det inte var kallt nog så blev det underbart slask </3

kul att mina skor typ kommer bli förstörda oxå :(

ska kanske ut och fota imorrn då jag slutat (vilket är 9.40) sedan måste jag hem för att vi ska fara till farmor och farfar typ 1 då pappa slutat. vi har egentligen fotografering då men det är bara att säga att man ska till sjukgymnasten eller något så;p som tur äre bara för schoolsoft (d.v.s. lärarna är dom ända som kan se den)

men nu ska jag kojsa. kanske skickar in ett inlägg under NK (naturkunskapen för er som inte fatta) hehe, det är inte speciellt roligt så vrf inte lixom. hos farmor och farfar blire nog att plugga lite spanska eftersom vi har prov på torsdag till veckan, inte taggat iaf...

ska hinna vara med en massa i helgen oxå + gräva och träning med laget på söndag så hela den dagen är typ förstörd :( jippie...

men nu ska jag helt seriöst sova

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0