dricka utan kolsyra..

såg the social network med Emil igår :D den va fan bra, och gissa vad det första jag gjorde då jag kom hem? jo gick in på Facebook! hah, ett måste ju! :] om någon nu vill veta så blev jag jävligt sugen på loka just nu och den enda drickan vi har hemma är pommac eller hur det nu stavas.. (AA)

Idag blire att skriva historia för jag ska vara klar med min del om mesopotamien på tisdag och har en del kvar.. skulle gissa på att det blir att vara med folk ikv. saknat Alice som fan<33 måste se henne typ nu :o

aja, nu ska jag öppna historia boken och skriva så att jag blir klar snart, så jag bara har delen om lagar och skriften till måndag och omskrivningen till brevform oxå men det tar nog inte så lång tid att skriva.

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0