I wanna boom bang bang with your body yo...

Ganska skönt att sluta 9.40 idag;D hehe, fast jag var tvungen att  stanna på skolan ett tag så jag kunde beställa lite kläder via skolan.. så jag beställde hem 2 vita tränings tröjor:) det är något man aldrig kan ha för lite av kan jag lova;p hehe, sedan körde jag hem och åt tårta!!!<3 sjukt gott kan jag lova:]

Har även städat rummet, inte för att det blev så bra men bätte iaf...(AA) tro inte att mitt rum var en spotipp, vilket var ordet mamma valde för att beskiva mitt rum, men det vare inte såklart ;p

snart ska jag gå och handla middag:) vet inte vad det blir än men vi får se;p

måste länka lite låtar nu igen, det var ett tag sedan sist så :)

Min "nya" spellista klicka här -> spellista

Ikv blire att försöka hitta till tomtebo eftersom jag ska va med Emil.. känner att lokalsinnet är på topp idag alltså(AA) funderar på att köpa en GPS.. hehe:]

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0