Nothing to do..

har insett att jag var sjukt snabb imorse;p det är kanske för att det bara blev lite foundation och mascara (AA) inget annat så det kändes ganska skönt och fräscht ;] heheh, så nu har jag typ en halvtimme att döda så jag gissar på att det blir facebook typ:] ska även kolla efter vilka apps jag vill ha till mobilen som jag ska hämta ut innan idrotten idag eftersom jag inte hade tänkt vara med (är förskyld och så funderar jag på att ta det lugnt på träningen ikv eller helt enkelt skippa den, men vi får se hur jag gör) måste plugga idag också.. frågan är hur jag ska hinna med allt..

Det var sjukt skönt med datorn igår p skolan och då antcknade vi inte ens så mkt, men idag har jag friskvård och då äre alltid en massa skrivande (AA) men jag tror den får stanna hemma idag eftersom jag ska köra till ersboda och hämta mobilen och då orkar inte jag köra omkring med datorn eftersom vi slutar efter idrotten.


hittade nån spec bild på datorn ;p

men nu ska jag återgå till mitt facebookande och det kanske slutar med att jag till och med äter frukost för typ första gången på år (det är iaf vad det känns som eftersom jag typ aldrig äter frukost, även om nån tvingar mig) hehe

//sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0