now it's time...

Har rensat mitt rum hos pappa idag så nu är det endast tomma möbler kvar. det var tänkt att vi skulle flytta om mindre än 2 veckor men eftersom de var försenade med att göra om toan så blir det nog kring den 18 oktober eller något sånt :D tagga att få sätta upp spegelväggen och fotostudion!! ska beställa hem lite grejer till den nästa vecka tror jag :D taggar kan jag säga, för om jag får hem det innan vi flyttar så får jag ha det hos mamma ett tag så kan jag köra några första test bilder ;p hehe

nu ska jag ta tag i spanskan på riktigt och lära mig glosorna och förstå texten... sjukt drygt men det måste göras



Ska träffa Malin 8 på IKSU för att gymma :) det blir alltså rehab träning för mig imorrn och på fredag samma program och allt.. måste komma ihåg papperet bara så jag vet vilka vikter jag ska ha bara:] hehe, minnet är inte sådär jättebra (AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0