snälla ge mig lov nu!!

Ligger i sängen och lyssnar på musiik och kollar igenom gamla inlägg på bloggen XD hah, har lite att göra jag vet. men nu ska jag faktiskt lägga mig och sova för min rygg är ganska omtucklad eller vad man säger efter träning så jag känner att sömn inte skulle sitta helt fel.

Imorrn blire kanske ett inlägg då jag är klar med historian för det kommer ta upp hela mig dag imorrn så lovar inget.. måste blir klar eftersom Lovisa åker bort så måste vi bli klara så vi slipper sitta på lovet och jobba speciellt eftersom jag drar till Kiruna då!! taggar att det bara är 12 dagar tills vi åker! :D taggar fan nu alltså:] dock inte på all snö där uppe.. vi har ju redan snö här men ändå.. det är ganska mycket mer där kan jag lova;p

men nu ska spotify stängas ner, datorn stängas av och lampan släckas

//Sandra


Kommentarer
Cat - Jollity.se

Följa varandra på bloglovin? Följer din blogg nu! :-)

2010-10-25 @ 15:09:02
URL: http://jollity.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0