workin' 3 to 6..

tog bilder med Petra och Emil i fredags så jag tror att det blir en ny header till veckan då jag fått bilderna av Petra :D

gick iaf från Grubbe till stan igår med Emil, eftersom det inte gick nån buss till stan. det var jävligt kallt kan jag säga och det tog typ bara 45 min (AA) hehe, så vi kom till vasa typ 4 min innan bussen gick för båda. det är fan grym tajming ;p heheh

nu ska jag packa och dra tbx till mamma för att byta om för grävning och sedan fys till hallen för att ha vanlig inne träning. så jag åker iväg halv 3 och kommer hem halv 7... det blir en lång dag. sedan blir att ta cykeln till mamma så att den inte blir kvar här då pappa flyttar (vilket förhoppningsvis blir till veckan;D) för det skulle ju inte va så bra.

men nu ska jag packa ner allt och göra mig klar för att bara byta om oc sedan åka. måste skriva klart om politiken i mesopotamien oxå, annars blir nog inte lovisa glad :]

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0