aldrig har jag känt mig så lost som just nu

Nu är jag hemma igen efter ännu en skoldag. nu ska jag sätta mig ner och plugga till spanskan som är imorrn. har massa glosor (kan nästa alla redan som tur är), några fraser och en text som man ska kunna återberätta. så om ni vill få tag på mig kolla msn om jag svarar där annars får ni ta och ringa eller sms mig :)

Skrev historian under lektionen idag mellan själva anteckningsstunderna så jag skrev konstant den lektionen. det blev typ ett A4 så det känns bra att jag iaf fick fram något. hoppas inte det var en jätteseriös uppgift för då är jag ganska körd (AA)

men nu ska jag göra mig en macka och sätta mig vid köksbordet och sten plugga -.-

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0