älskar, älskar inte, älskar...?

det hände inte nå speciellt på skolan idag... förutom att jag satt själv med killarna för att någon hade tagit min stol (AA) men det gick bra ändå;p hah, om jag är skyldig dig något eller ni vill ha något av mig så hör med Josef eftersom han tydligen äger mig så måste han stå för mina utgifter oxå ;) hahaha :D:D:D

efter skolan så gick jag på var enda skoaffär på stan och letade efter nya tygskor men hittade inget som jag ville ha så jag tog moppen och körde till skohuset på ersboda och hittade ett par wannabe convers för 99:- som fick följa med hem. kände att jag inte orkade lägga ut en massa pengar på skor eftersom jag funderar på att köpa 2 andra par skor oxå (AA) men de är faktiskt sköna och snygga:)

Imorrn äre punch out på friskvården men jag tror inte att jag ska vara med eftersom jag är förkyld... tror inte att det blir någon fotboll på idrotten heller för min del. har ju match på kvällen så jag vill ju inte pressa mig så jag är aldeles slut inför matchen ;)

Lektionerna imorrn är alltså Friskvård, Engelska och idrott. börjar 9.45 och slutar 15.15 då blire att dra hem och ladda inför match;D;D;D ska kanske hämta Josef oxå om han skulle komma och kolla. får hör med honom imorrn. nu ska jag sova för jag ska upp 8 imorrn bitti måste vara utvilad asså ;]


Saknar mitt mörka hår lite (AA)<3

Köpte naturgodis idag oxå. fan vad jag har saknat det!<3 så himelskt gott alltså:)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0