are you falling in love with me...?

nu är skolan äntligen slut för veckan! känns helt underbart med helg kan jag säga<3

Resultatet efter mitt besök hos Naprapaten på IKSU blev att jag har typ en muskelminskning + värre låsning vid skulderbladen. jippie... not! så det blir att skriva över sig till norrlandsklininken så man kan börja gå till deras sjukgymnast så man får gymma upp axeln och skuldran på IKSU... Tegs sjukgymnaster är ju sämst alltså... enligt han jag hade där var det bara en liten inflammation men seriöst hur fel ute kan man va! :O inte ok

Ikv blire troligtvis stan och träffa alla älskade vänner man inte träffat på hela veckan<3 Saknar er så himla mkt alltså;*

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0