be nice to me? :]

förlåt att jag inte gjort någon inlägg förrän nu... han inte göra så mkt då jag kom hem efter skolan eftersom jag skulle äta och göra mig klar för träning och sedan blev jag sjukt trött men jag kunde ju inte överge er så jag gör ett litet instick nu..

Kan säga att jag ramlade av en stol idag på religionen... och drog Nils med mig :] hehe, inte med vilja dåra men fortfarande... pinsamt säger jag bara!! Sedan så får man höra det resten av skoldagen av Emil oxå... jippie. Att ingen kan vara snäll :(

Imorgon kl 11.15 ska jag klippa upp mitt hår och göra en nyansering :D:D:D taggar ;p

Lägger in alla bilder imorrn från Sörfors:) känner att jag kommer somna snart så det känns inte lönt att göra det nu eftersom jag vill redigera bilderna lite först;D

Är ju hos pappa i helgen och ska troligtvis packa ner alla min grejor jag har hos honom ner i lådor och på lördag så har vi de 2 första matcherna för säsongen!!! mot Nordmaling och Östersund :) taggar som fan kan jag säga. Vi måste ju visa vad vi går för om detta är vårat sista år i U-21 serien (kanske går upp i div.2 nästa så) För er ickelata och sjuktsnälla människor så spelar vi i den där hallen... öh, kommer inte på vad den heter men något med norrskenshallen kanske? :] kl. 10.00 är första matchen.

BE THERE!!! <3

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0