I need some help here please

Förlusten mot UIK igår var inte så farlig. förlorade bara med 12 mål. spelat var bra men försvaret var lite segt. vi knappar in mer för varje match vi möter dom. Hugo och Elias, ni ska inte va så kaxiga alltså:O när vi vinner över er kommer ni bli väldigt ledsna asså;p

hah, nu sitter jag och tänker börja förbereda mig för politik debatten vi ska ha imorrn så samhälls lektionen. kändes drygt, men behöver kunna typ allt inom mitt område  så det är bara att kämpa. sedan så ska jag hinna skriva lite på historian oxå. Snäll nån kan komma och hjälpa mig? (AA)

ska göra middag oxå men orkar typ inte det heller. Regnet hjälper inte till precis, jag blir typ bara depp av det.

måste sätta in bild beviset på att jag tystade Josef även på blogg. (finns även på fb, Sandra Lindberg, och bdb, iiindberg)


hah, förlåt men jag kan inte hjälpa det;]

men nu ska jag plugga på

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0