I need to take a break

då var ma ledig imorrn dåra;D kändes ganska taggat kan jag säga. kommer dock spendera den i sörfors för att färga malin hår, fota lite och plugga!! Hoppas bara jag tar mig ut dit dåra eftersom min moppe är konstig efter att jag krascha den idag (AA) berättar mer längre ner ;p hur som helst så kommer jag iaf slippa att sitta i skolan :D

Kraschen idag dåra... hehe, ja kan säga att jag skulle skynda mig från idrotten till gymmer för att gå igenom en massa övningar med min sjukgymnast och då tog jag en genväg över gräset och då kom killarna och gick "ivägen" för att de ville åka med. men jag kände att jag inte hade tid för det så jag tänkte svänga undan dom och helt plötsligt så låg jag ner på marken.. (AA) klaga inte! tänkte inte på att det var blött ju :]

var inte med på träningen som var idag för efter mötet med sjukgymnasten så hade jag sjukt ont i ryggen och sedan är jag lite öm efter kraschen. men på torsdag blire fullsatsning på träningen för på lördag så har vi den första matchen för serien!!:D:D:D det är mot Nordmaling och Östersund. kommer bli kul iaf:)


Jobbar med en ny header. detta kan bli bilden.. men vi får se. ska ju ta lite kort imorrn så ;p

nu ska jag tydligen dygna med emil... kommer ju gå sådär (AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0