I will not change the way I am to make you happy...

heej!

Idag så har vi haft fullfart på skolan. vi hade de första riktiga lektionerna, vilket var i Matte och svenska... Matte var bara dryg, men svenska var helt okej. gick igenom studieteknik och sånt. nyttigt såhär i början av gymnasiet. hehe, annars hände det väl inte så mkt mer på skolan. men efter så drog jag på stan med Emma och träffade Jennifer, Bea, Sandra, Alice, Robin och Emilia. fast de 4 sista kom då jag skulle dra hem (AA) men jag hann iaf se dem <3 Åkte buss med Linny och Svante hem oxå så jag har inte varit själv förrän vid halv 5 då jag kom hem till ett tomt hus XD hehe

Imorrn så har vi en dryg dag i skolan, vi har SO dag + friskvård. So:n innefattar Historia, Religion och Samhälls. kommer bli ganska drygt efter ett tag, men vi har detta schema typ länge så det är bara att vänja sig. Efter skolan så måste jag på stan igen D ska köpa ett par jeanstights som jag hittade idag sedan så får vi se om det följer med något mer i påsen påväg hem ;p


Har funderat över att bleka hårförlängningen för att göra håret tjockare och enbart lite längre, men det kändes jobbigt att bleka den och om den lite bli samma färg är jag ganska körd... :/

Min moppe är fixad nu!!! så det blir moppe imorrn till skolan tror jag. känner att jag måste nyttja den medans det fortfarande går att köra ;)

Vad mer kan jag skriva... mhm, jo jag har börjat se serien "Heroes" vet att jag ligger långt efter men det var någon som sa att jag var lik en i den serien så jag var ju tvungen att kolla in vad det var dom snacka om (AA) så nu ska jag återgå till "Heroes" och sedan blire väl att göra en inbakad fläta och kojsa

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0