it's a first time for everything

Step muskel på friskvården idag var fan drygt... tappade bort mig och skit, sedan hade vi typ 5min på oss duscha för att hinna till historia provet som gick sämst!!! :( sedan hade vi någon helt störd vikarie på Religionen och samhäll (samma vikare alltså om ni inte är smarta nog att fatta det!) allt hon sa på samhälls kunde vi redan så det var en onödig lektion.. :/ aja, när jag kom hem fick jag dra direkt till mormor och morfar för att äta middag och om 30 min ska jag göra mig klar för träning eftersom jag ska hämta upp Moa 18.55 :) (är inte så snabb) detta är första träningen i stan! hoppas detta håll i sig ett tag så att vi slipper köra till holmsund 3 gånger i veckan..



vill bara komma här ifrån.. sthlm nån?

nu ska jag spela gitarr och sjunga som jag inte gjort sedan... öh, igår (AA)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0