jeg kalder på dig, ja, jeg kalder på dig :)

Sitter på sängen nu väljer ut dagens kläder medans jag lyssnar på Rasmus Seebach från Danmark. måste nästan tacka min brorsa Niklas för att han fick mig att börja lyssna på den. Länken till låten på spotify hittar du nedan:

Rasmus Seebach - Natteravn

Om ni inte har spotify så ser ni ju låt titeln så ni kan söka fram den på Youtube. Hur som helst så tycker jag faktiskt att denna låt är rikgit bra. Första gången jag hörde Niklas sjunga den så förstod jag inte rikgit vf han sjöng en dansk låt. men när jag lyssat på den ett par gånger så insåg jag att den var riktigt bra ;p Om det kommer ut ny musik på bloggen så är det stor chans att Niklas har fått mig att börja lyssna på den (AA) som med Airplanes - bob.

men nu måste jag verkligen göra mig klar. kanske hinner med bussen så jag slipper kylan (AA) fast om jag ser rätt så äre solstrålar som letar sig igenom persienerna :) (tror det stavas så iaf, inget ord jag precis skriver dagligen)

//Sandra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0